مامانا نوزاد 4ماهه شماهم خوابش زیاد شده؟

۹ پاسخ

خداکنه پسرمنم چارماهش شد خوابش بیشتر شه الانکه سرویس کرده از شیش صب تا 11بیداربودم بزورخوابیدتا دوازده ونیم بازبیداره تاالان

اره عزیزم باید زیاد بخوابن تا رشد کنن

نه والا دائم در حال غر زدنه🤦‍♀️

از روزی که واکسن چهار ماهگی زدم آره زیاد می‌خوابه و گریه می‌کنه

اره خیلی میخوابه

آره دختر من هر یک ساعت ۱ بار نیم ساعت می خوابم از ساعت ۱۰ شب می خوابه تا ۱۰ صبح فقط در حد چند دقیقه بیدار میشه تا سینه رو میگیره می خوابه
هر چی بیشتر بخواب برای رشدش بهتره

نه والا

پسرمن دوساعت می‌خوابه دوساعت بیداره،،بعد از ۸ تا ۱۱ شب بیداره دیگه تا بخوابیم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی
مامان فاروق مامان فاروق ۹ ماهگی
مامان طلا افشار مامان طلا افشار ۱۳ ماهگی