۶ پاسخ

کیسه ادرار ظرف ادرار به درد نمیخوره بایدم یدفعه ادرار کنن نمیشه یدفعه ادرار کنن بعد دوباره ازش ادرار بگیری چون میره برای کشت ازمایشش خراب میشه تو کیسه بگیرش بزارش تو ظرف ادرار تا کشتش خراب نشه

برای دخترا فکر کنم راحتتر میشه من پسرم کوچیک بود ایقد تکون خورد که نشد ،اخر تو ظرف ریختیم
یعنی آزمایشگاه بهم ظرف ادرار هم داد

من از داروخونه کیسه ادرار گرفتم انجام دادم

کیسه پلاستیکی‌مخصوص دارن

من دخترم دوماه بود گرفتم باکیسه خود آزمایشگاه

آزمايشگاه بهت يه كيسه ميده كه ميچسبوني بهش جيش ميكنه ميبري خيلي آسونه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی
مامان فاروق مامان فاروق ۹ ماهگی
مامان طلا افشار مامان طلا افشار ۱۳ ماهگی