من دکتر تا 18 هفته گفته بزار
من تا هفته پیش استفاده میکردم
من ۲۵ هفته هستم و یه شب هم نشده ک استفاده نکنم .
من تا ۳۶ هفته باید استفاده کنم
آره عزیزم منم استفاده میکنم
۱۲ساعتی ن ولی منم ایتفادع کردم شب به شب موقع خواب میزدم
من از ۱۲ هفته تا الان دارم استفاده میکنم
آره من ک فعلا دارم هرشب استفاده میکنم
بله من از انتی قطع کردم الان دارم استفاده میکنم باز بخاطر لک بینی و جفت پایین
اره من.فعلا گفته تا انومالی استفاده کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.