۱۰ پاسخ

من دکتر تا 18 هفته گفته بزار

من تا هفته پیش استفاده میکردم

من ۲۵ هفته هستم و یه شب هم نشده ک استفاده نکنم .

من تا ۳۶ هفته باید استفاده کنم

آره عزیزم منم استفاده میکنم

۱۲ساعتی ن ولی منم ایتفادع کردم شب به شب موقع خواب میزدم

من از ۱۲ هفته تا الان دارم استفاده میکنم

آره من ک فعلا دارم هرشب استفاده میکنم

بله من از انتی قطع کردم الان دارم استفاده میکنم باز بخاطر لک بینی و جفت پایین

اره من.فعلا گفته تا انومالی استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری