۳ پاسخ

من سر پسرم تا ٣٥هفته شياف استفاده كردم ولي هر شب يكي

منم الان دوتا هستم ولی بعد سونو آنومالی میخام به دکترم بگم اگه همه چی خدا بخواد اوکی هست برام بکنه شبی یکی

یکی از اشناهامون دوقلو باردار بود تا نه ماه روزی دوتا شیاف میزد

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری