۵ پاسخ

سلام طبیعیه من هنوز تکون های نینی رو حس نمیکنم ؟؟ حتی تکون ها ریز که میگن مثل نبضه

من از ۶هفته تا ۱۱هفته گذاشتم تموم شد آنتی رفتم باز دکتر نوشته ۳۰تا که هرشب بزارم .اشکال نداره

نه نشد

کمتر نکردم من هر شب دارم میزنم بزنی بهتره

نه نشد

سوال های مرتبط