کسی هست بعدزایمان بواسیرگرفته باشه؟؟؟😭

۳ پاسخ

تقریبا اکثر خانما میگیرن از بس زور میزنن

اره من

آره من دارم😭😭توچه علائمی داری؟

سوال های مرتبط

مامان ستین 🫀من مامان ستین 🫀من ۱۲ ماهگی