۵ پاسخ

اگر بیشتر از یکی دوماه طول کشید افسردگیه واگرنه الان به خاطر تغییرات هورمونی درد زایمان و جای زخم کم خونی بیخوابی خستگی و کلافگی به خاطر مراقبت از نوزاد یا کمبود بدنیه ،به خودت برس فقط
تغذیه مفید بخور ،زود زود بخور با حجم کم و مقوی
ورزش کن بخواب
گفتنش آسونه اجراش خیلی سخت درک‌میکنم جزو بدترین روزهاست ولی سرتو گرم کن با کتاب خوندن بعد از مدتی حال نینی که میزان بشه تو هم خوب میشی

به منم بگید چیکارا کردید خوب شدید

منم دارم هنوز

من گرفتم و هنوزم دارم

خودتو بزن به بیخیالی،منکه داغون شدم تو این ۲۰ روز،آدمای دورت خیلی مهم هستن،آدمای سمی رو دور کن

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو 💙 مامان تیام کوچولو 💙 ۵ ماهگی