۱۰ پاسخ

ببخشید یه سوال داشتم
مگه دکترتون علیمحمدی نبود؟چجوری رفتید بیمارستان فاطمیه؟دکترتون و عوض کردید؟

عزیزم بسلامتی زایمان کردی، از سزارین راضی بودی دکترت کی بود؟؟

سلام عزیزم خوبی بهتر شدی
حامی جان چی خوبه حالش
مرخص شدین

بیمارستان فاطمیه بودی؟
پدر ادمو در میارن اونجا

منم بعد زایمانم خیلی اذیت شدم ولی دورم بودن که افسردگی نگیرم

به خودت تلقین نکن قشنگم به بچه نگاه کن امیدواری بگیر حیفه خودت رو اذیت کنی

چ بلایی

چیشده مگه

من تو بارداری گرفتم والا

سلام خوبی بسلامتی زایمان کردی یه سوال داشتم ازتون شیر خودتو میدی هیدروکسی میخوری ؟اشکال نداره؟؟

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو 💙 مامان تیام کوچولو 💙 ۵ ماهگی