سلام مامانا نشونه افسردگی بعدزایمان چیه😔

تصویر
۷ پاسخ

همش دلت میخواد گریه کنی 😣😣😣😣خیلی بده احساس تنهایی میکنی من هنوز افسردگی رو دارم

سره هرچیزی گریت میگیره حساس میشی

همش گریت میگیره😔من که همش گریه میکنم همش دلم هوای مامانمو می‌کنه بدترمیشم فقط بخاطر الارز خودمو کنترل میکنم

منم گرفتم.. همش گریه میکنم حس تنهایی دلرم خودمو بیچاره میدونم 😫

منم گرفتم.. همش گریه میکنم حس تنهایی دلرم خودمو بیچاره میدونم 😫

فکر می‌کنید افسردگیه ولی در واقع هورمونات خیلی تغییر کردن اینجوری شدی یکم زمان بده خوب میشی

عزیزم چ نازه شبیه دختر منه

سوال های مرتبط

مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی