همش دلت میخواد گریه کنی 😣😣😣😣خیلی بده احساس تنهایی میکنی من هنوز افسردگی رو دارم
سره هرچیزی گریت میگیره حساس میشی
همش گریت میگیره😔من که همش گریه میکنم همش دلم هوای مامانمو میکنه بدترمیشم فقط بخاطر الارز خودمو کنترل میکنم
منم گرفتم.. همش گریه میکنم حس تنهایی دلرم خودمو بیچاره میدونم 😫
منم گرفتم.. همش گریه میکنم حس تنهایی دلرم خودمو بیچاره میدونم 😫
فکر میکنید افسردگیه ولی در واقع هورمونات خیلی تغییر کردن اینجوری شدی یکم زمان بده خوب میشی
عزیزم چ نازه شبیه دختر منه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.