شیره انگور بریز تو آب سیب بخور میگن خیلی تاثیر داره. منم اب سیب و هویج خوردم خیلی بهتر شدم
من هر یک ساعت یبار گریه میکردم انقدر یه شب زار زدم که بالای بخیه هام ورم کرد رفتم دکتر و دو شب سر درد داشتم. ولی الان خیلی بهترم گاهی حالم بد میشه ولی بهترم با اینکه بعد سه هفته میخوام برم خونهمون و مامانمم یک هفته بره مسافرت من تک و تنها میشم ولی دیگه مثل قبل حالم افتضاح نیست. به خودت فرصت بده میگذره اگه دوست داری گریه کنی گریه کن جلوی خودتو نگیر بروز بده حالت رو
دو هفته صبر کنی بهتر میشی طبیعیه حالت الان
بچه را بذار یه ساعت پیش پدرش وبرو بیرون یه کم
اگه فکر می کنی هر روزی که از خواب بیدار میشی نسبت به دیروز بهتری کاری نکن به مرور خوب میشی ولی اگه فکر می کنی نسبت به دیروزت حالت بده حتما برو پیش روانپزشک تا زود اوکی شی از کنارش راحت نگذر
ب خوردن نیست روحیت و ببر بالا به خودت امید بده خوب میشی
نداشتم ، بهتره با پزشک مشورت بکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.