۷ پاسخ

خودت فقط میتونی حالتو خوب کنی

تو تنها نیستی 🥲

منم گرفته بودم طبیعیه کلا

فقط با خودت کنار بیا منم گرفتم ولی خودمو میزنم به اون راه

من سر بچه اولم گرفتم .

والا من هنوز زایمان نکردم ولی از اولی که باردار شدم افسردگی گرفتم میترسم بعد زایمانم روم بمونه با این اوضاع جنگ و اقتصاد لعنت شده🥺

عزیزم طبیعی بودی

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۸ ماهگی