خودت فقط میتونی حالتو خوب کنی
تو تنها نیستی 🥲
منم گرفته بودم طبیعیه کلا
فقط با خودت کنار بیا منم گرفتم ولی خودمو میزنم به اون راه
من سر بچه اولم گرفتم .
والا من هنوز زایمان نکردم ولی از اولی که باردار شدم افسردگی گرفتم میترسم بعد زایمانم روم بمونه با این اوضاع جنگ و اقتصاد لعنت شده🥺
عزیزم طبیعی بودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.