۳ پاسخ

اما عوضش نینی سالم میمونه عیبی نداره کلا یه شبه

من سه شنبه میخوام ببرم بزنه ییه هفته است استرس دارم برای بعد واکسن

ای جانم اره ۳ روز همینطور بود پسر منم

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان آرن و فندوق مامان آرن و فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان فلفل خانوم🌶 مامان فلفل خانوم🌶 ۲ سالگی
مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۲ سالگی