بچه ها ۱۴ ماهگی مراقبت داشتن یا ۱۵؟😐

۳ پاسخ

۱۵عزیزم

اگه به هر دلیلی نتونستی برای بارداری،ماهگرد،دندونی،تولد،یلداو...از کوچولوت عکس آتلیه ای بگیری اصلا نگران نباش😍
تیم حرفه ای ما با یک دهم هزینه و بهترین کیفیت یه عکس خوشگل اتلیه ای از کوچولوت ادیت میزنه که همیشه تو آلبومش یادگاری بمونه🤗😁
برای دیدن نمونه کارا کافیه که بهم پیام بدی

پونزده

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان همدم وهمراز مامان همدم وهمراز ۲ سالگی
مامان دلآوا🩷 مامان دلآوا🩷 ۱ سالگی