۸ پاسخ

ببخشید ولی یجوریه تلفظش تا بحال هم نشنیدم

اره شنیدم بنظرم اسمای تک ک هرکسی نشنیده باشه و خوش اوا و پرمعنا باشه خیلی قشنگه

کوهیار شنیدم و داشتیم وهویار نه

شما مگه پسرتون دنیا نیومده؟
نوشته 7 روژگی

هويار نشنيدم هوريار شنيدم

نشنیدم تا حالا

جالبه تابحال نشنیدم

نشنیده بودم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان 💙✨تابان✨💙 مامان 💙✨تابان✨💙 ۹ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ ماهگی
مامان سهراب
صبوری مامان سهراب صبوری ۱۱ ماهگی
مامان آقا آرسام مامان آقا آرسام ۴ ماهگی
مامان مَهوا🩷 مامان مَهوا🩷 روزهای ابتدایی تولد