خانما بنظرتون اسم سهراب.. قشنگه یا اسم آریا..

۱۱ پاسخ

سهراب خیلی قدیمیه ، آریا باز بهتره

آریا

آریا.

اسم ک جدید و قدیم نداره
چ حرفا می‌زنید

آریا..

سهراب خیلی قشنگتره
آریا لوسه

اگه فقط بین این دوتا موندی ، آریا بهتراز سهرابه
سهراب یکم قدیمی شده

آریا خیلی قشنگه

انقدر اسم آریا دوست داستم آسم بچه دومی من آرش هست اینم گفتم بزارم آریا شوهرم بامن مشورت نکرده رفته گذاشته سهراب انقدر گریه کردم

سهراب

آریا 🌺

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها³🎈 مامان کوچولوها³🎈 ۲ ماهگی
مامان 💙✨تابان✨💙 مامان 💙✨تابان✨💙 ۹ ماهگی
مامان میرال 🍓🌙💖 مامان میرال 🍓🌙💖 ۱۱ ماهگی
مامان آیراد💙😍 مامان آیراد💙😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو♡ مامان ماهلین کوچولو♡ ۷ ماهگی