۵ پاسخ

شربت ایورامی

پلارژین بده

پلارژین بده

ببین اگه ویکس داری گلوش رو با قفسه ی سینه ش رو چرب کن یکمم کلپوره بهش بده اندازه ۳ سی سی

شربت گایافنزین اگه هم لازم آنتی بیوتیک بدی آزیترومایسین هم باید بدی

سوال های مرتبط

مامان نهال👶🏻 مامان نهال👶🏻 هفته چهاردهم بارداری
بابای مهرسام بابای مهرسام ۲ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۷ ماهگی