۶ پاسخ

منم صبح باید میزاشتم اما رفتم دسشویی یادم رفت

منم نشدم نمیدونم چراا
صوزتم پره جوش،شده
دلپیچه دارم ولی خبزی اژ دورهpmsنیس چزا🫤

چند روز تاخیر داری؟

ار عزیزم

اره منفیه ولی نگهش دار یه چند دقیقه دیگه ام نگاه کن

آره انگار

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀پسری🧸 مامان دخملی🎀پسری🧸 ۲ سالگی
مامان ماهورا مامان ماهورا ۱ سالگی
مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی
مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی