تو هفته من کسی درد پایین کمر هم گرفته

۳ پاسخ

عااااا خیلی

آره من داشتم با استراحت خوب میشد

اره من ازکیه دارم شدید منظورت نشیمن گاهه اگ اونجاس ک من شدیددد درد دارم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۰ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی روزهای ابتدایی تولد