گذاشتن رنگ مو تو ماه من خطرناکه یا نه؟

۱۰ پاسخ

نہ تا چھار ماہ فقط خوب نیس،من رفتم تو چھار رنگ زدم ھیچ طورے نمیشہ نگران نباش

بله میگن تا ۳۶ هفته کلا ممنوعه

اره خیلی خطر ناکه تقریبا ۷ روز مونده به زایمان میگن مجازه که اونم ریسک داره بهتره بزاری برا بعد زایمانت

آره بو و مواد شیمیایی ممکنه باعث درد و انقباض بشه

بله عزیزم ریسک نکنین

اره نزدیک نزدیک زایمان میتونی اونم دکترت باید اجازه بده

بله خطر داره

بله عزیزم خطرناکه دکتر نهایتا بزاره ماه آخر رنگ بزاری اونم گیاهی

آره معمولاً دو و سه هفته مونده به زایمان انجام میدن

زوده هنو بزار بذا هفته های اخر

سوال های مرتبط

بابای نی نی بابای نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سوپرایز مامان سوپرایز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و آیهان مامان ویهان و آیهان هفته بیست‌وهفتم بارداری