۱۰ پاسخ

هر دو ضرر دارن خانوما رنگ مو هم میگن آخرای بارداری اشکال نداره اما مواد شیمیاییش جذب خون میشه و روی اعصاب و تنفس جنین اثر میذاره

نه خیلی ضرر داره نزن عزیزم

من محصولات پوستی برای رفع جوش دکترم اجازه نداد بزنم چه برسه کارهای زیبایی…

بله ضرر داره عزیزم

شیدینگ ک نمیشه چون مواد سر کننده نمیشه استفاده کنی رنگ مو هم هفته‌های اخر دیدم ک‌میکنن

بله مخصوصا شیدینگ لب
رنگ مو هم ماه آخر ترجیحا گیاهی
همین که باردار هستی یه تغییر خوبه

شید لب که خیلی ضرر داره

رنگ مو هم ماه آخر مجازه اونم نه براهمه

جفتش مضره
رنگ مو دو هفته اخر مجازه درصورتی ک به ریشه نخوره

عزیزم رنگ مو ماه آخر اشکال نداره
ولی شید لب اصلا انجام نده
چون کار خودم همین بود
توتایم بارداری کاملا ممنوع و خطر سقط داره
و تا شیش ماهگی بهتون اگ شیر خودتون میخوره ممنوع
اما اگ شیر خشک خورد موردی نداره

متاسفانه منم این خوره افتاده به جونم
ولی همه میگن هیچ کار زیبایی نباید انجام داد
من خیلی دلم ژل لب و لایت مو میخواد 🥺

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری