بله گلم مشکل ساز میشه
نگهدار بعدش توروخدا
وای توروخدا چند ماه حالا صبر کن چی میشه
یه عالمه بی حسی باید استفاده کنی
قبل و بعدش باید قرص آسیکلویر استفاده کنی کهتب خال نزنی
کلی ام رنگ و مواد شیمیایی وارد پوستت میشه
بنظر خودت ضرر نداره!
صبر کن بعد از زایمان با خیال راحت برو
چون باید دارو مصرف کنی کهتبخال نگیری
و ممکنهخود هورمون های بارداری هم روی نتیجهکار اثر بذاره
اینمبگم کهحین کار قراره کلی درد بکشی!! طوریکه اشک میریزی زیر دستش
ن عزیزم یکم صبر کن بعد زایمانت گلم
اصلا نباید کنی تو شیر دهی هم حتی
داره مواد شیمیایی میره تو بدنت ضرره دیکه
اره عزیزم مواد شیمیایی هست مدتی صب کن نی نی به دنیا بیاد چ کاریه
کلا نمیشه کارهای تتو
😑😑😑
معلومه که مشکل داره!!!!واقعا فک میکنی تو هفته های تو شیدینگ لب طبیعیه!!😶😐😐😐
باید از دکترت بپرسی
مثلا دکتر من گفت همه ی کارای زیبایی توی بارداری ممنوعه
مگه میشه نداشته باشه مشکل؟
نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.