مامانا من تو واژنم درد میکنه طبیعیه ؟

۷ پاسخ

مادرشدن سخته همین دیگه

عفونت نداری عزیزم

منم دیشب به حدی درد میکرد مخصوص راه رفتنی یا خم شدنی واژنم تیر میکشه انگار میخوام بزام

اره طبیعیه
منم فقط شبا درد دارم

منم درد واژن دارم لعنت بهش خیلی بده🥲

منم تو واژنم چند روز درد دارم حس میکونم نینی لگت میزنه 😂

مثل اینکه طبیعیه

من ک دیشب مردم و زنده شدم😭😻

سوال های مرتبط

مامان جانِ دل❤️ مامان جانِ دل❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی
مامان سام کوچولو❤️ مامان سام کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد