۱۵ پاسخ

ژیلت.

ژیلت🤦🏻‍♀️ ب سختی

بدنمو اپیلاسیون میکنم وبیکینی را موبر میذارم

من با موزر شوهرم از ریشه در نمیاد اما تمیز میشه چون لیزر رفتم نمیخام ژیلت بکشم

ژیلت

من نوره استفاده میکنم
ضررهم نداره
راحتم هست

من چون از قبل بارداری اپیلاسیون میرفتم الان ضخامتش و دردش برام کم شده راحت ترم
فقط شکمم رو احتمالا با نوره شیو کنم
موهاش زیاد شده

همین الان😂
دست پاهام با اپلیدی
شکم و پشت کمرم با نوره

تصویر

ژیلت

من لیزر بودم الان یکی بود یکی نبود درآمده خیلی خیلی کم

من تا الان ژیلت

به سختی با ژیلت😑

ژیلت،

ژیلت

نوره میزنم

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن🐣😍🩵 مامان کارن🐣😍🩵 روزهای ابتدایی تولد