ژیلت
با هیچی دیگه نمیشه چون سخته
ژیلت
من بدون آینه میزنم خدامیدونه چطوری میزنم😅
در حال حاظر فقط ژیلت
موبر میزنم خیلی کم شدن
من لیزر کردم قبلا دست و پا ک اصلا درنمیاد
زیربغل بیکینی هم خیلی کم و دیر
دیر ب دیر شبومیکنم با ژیلت
پودر موبر بهتره راحت هم نرم میشه
از وقتی باردارشدم رشد موها کمتر شده راحت شدم بخدا ولی همون چندوقت یبارم با ژیلت میزنم
کلا شیو زود درمیاد
من با دستگاه شیور بانوان میزنم سر موها زود درمیاد ولی چون قبلا لیزر رفتم رشدش کنده دیرتر بلند میشه
من لیزر رفتم هیچی مو نداشتم از وقتی باردار شدم هممممش برگشته😐🤣
اپیلیدی
لعنت به این موها...انگاری بجای شیو بهش کود میزنی انقد زود در میاد
من لیزر رفتم دست و پاهام که تک و توک در اومده کاریش ندارم فقط بیکینی و شکمم زیاد شده هر هفته فقط با ژیلت
هرکاری کنی انگار بهشون کود پاشیدی زود در میان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.