خانما شما با چی شیو میکنید؟با موبر بهداشتی اشکالی داره؟

۹ پاسخ

ژیلت

من همچنان با ژیلت

من ژیلت

من هم بارداری اولم هم الان از موبر استفاده می‌کردم و میکنم.ژیلت که کلا به خارش میوفتم

من پرسیدم گفتن کرم موبر برند سینره

به نام خدا
ژیلت

با ژیلت میزنم

من نوره میزنم یعنی ضرر داره
چون باژیلت دونه میزنه و خارش میکنه

من از دکترم پرسیدم گفت موبر اصلا استفاده نکن فقط ژیلت استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریشاه مامان آریشاه ۹ ماهگی