ژیلت
من همچنان با ژیلت
من ژیلت
من هم بارداری اولم هم الان از موبر استفاده میکردم و میکنم.ژیلت که کلا به خارش میوفتم
من پرسیدم گفتن کرم موبر برند سینره
به نام خدا
ژیلت
با ژیلت میزنم
من نوره میزنم یعنی ضرر داره
چون باژیلت دونه میزنه و خارش میکنه
من از دکترم پرسیدم گفت موبر اصلا استفاده نکن فقط ژیلت استفاده کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.