خانم ها با چی شیو میکنید؟؟

۹ پاسخ

قبلا میرفتم لیزر، خوبه تاثیرش یکم مونده کمتر از قبل مو درمیاد اما بازم در میاد، من به ژیلت حساسیت دارم بعدا جوش میزنم، اپیلیدی براون دارم یه سرش مثل ریش تراش آقایونه با همون میزنم حساسیت نمیدم نیازی هم نیست چند ساعت تو حموم بمونی، چون خشک میزنه هر موقع دلت خواست برو بشین تو حموم یه قسمتو بزن خسته شدی یکم بعد دوباره بیا بزن

ژیلت کوفتی. وای همین الان از حموم اومدم، حالم بد شدانقد که طول کشید

موبر های ارسنیک ندارن میشه استفادن کرد
موبر راحت تره
ژلت داغون میکنه ادمو

خب موبر استفاده کن چیزی نیس ک

ژیلت لعنتی😫😫😫

ژیلت ☹️😂

ژیلت😒

ژیییلت😅🤦🏼‍♀️

وکس میرم اپیلاسیون

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌وچهارم بارداری