۷ پاسخ

ربطی به دیسک نداره‌... کلا امپولش اینجوریه یکی دوروز

پادرد دارم

نمی‌دونم مال آمپول پاک خیلی درد میکنه

وام درد می‌کنه سابقه دیسکم دارم

امپولش درد نداره که

وای من سی تا خوردم اینقدر درد می‌کشیدم بعد زدنش که نمی‌دونستم این پهلو به اون پهلو بشم خیلی درد بدی داره و قلمبه میشد واسه من دیر جذب میشد آمپولش

فرقش با شیاف چیه؟ قوی تره؟

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری