خانوما شیرخودم میدم سبزی اشکال داره بخورم.،؟

۹ پاسخ

ممکنه باعث شه زودتر کثیف کنه

آره نخور فقط بادرنج بخور

مقوی تر از سبزی !!!!!!!!!

بستکی داره بچت دل دردی باشه یا ن
الان زوده ولی نزدیک چهل روزش ک شدامتحانب ساعت ۴ عصر بخور دکتر ب من اینو گفت بعد ساعت هفت شیر بده بعد ۹ شب ب بعد معلوم میشه اگ بی تابی کنه یا بیشتر از شبای دیگ گریه کنه

میگن تره هم گوش بچه رو به درد میاره تره و پیازچه نخور

بله نفخ داره فقط ریحون و شوید میتونی بخوری

پیازچه نخور فقط

نه من که خوردم ولی در حد کم

من که همیشه سبزی میخورم

سوال های مرتبط

مامان نیکی و هانا مامان نیکی و هانا ۶ ماهگی
مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی