۴ پاسخ

اره عزیزم من خودم توی شیردهی نوزادی هلیا لبنیات گاوی نمیتونستم بخورم هلیا شدید ریفلاکس میداد ولی گوشتشو میخوردم اونقدر نشون نمیداد

حساسیته عزیزم. اسهال و دونه قرمز یعنی حساسیت.
فعلا نده بهش تا خوب بشه

اره میشه

به پروتین گاوی حساسیت نداشته؟؟؟
چیشد دل درد شد یا بدنش قرمز شد

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۴ ماهگی