به بچه هاتون صبحونه مربا میدید؟

۶ پاسخ

من مربا نمیدم
کلا چیزی که نگهدارنده و شکر داشته باشه نمیدم
فقط شیره بهش میدم

شیره انگور میدم

نه اصلا شیرینی دوست نداره البته پنیرم دوست نداره
درکل صبحانه دوست نداره
ینی هیچی دوست نداره ☹️😤

نه دوست نداره چون شیرینه

نه...

بله با کره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱ سالگی
مامان گوجه فرنگی🍅 مامان گوجه فرنگی🍅 ۲ سالگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۱ سالگی