خانما دکتر نفیسه برادران میشناسید مشهد ؟؟؟

۳ پاسخ

اره من یک سال تحت نظرش بودم اصلا خوب نبود نه داروی خاصی نه آزمایش الکی هی لتروزول میداد بهم فقط در صورتی که من اسپرم همسرمم مشکل داشت هر چی بهش اصرار کردم آزمایش بنویسه قبول نمیکرد خداروشکر که دکترمو عوض کردم

آره ولی همونقدر که راضی داره ناراضی هم داره

جزو بهترین دکتراس

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها هفته هفدهم بارداری