خانوما وسط شونه هام درد میکنن چرااا عادیه

۳ پاسخ

عزیزم منم درد شونه دارم ولی سونو هم رفتم داخل رحم بود

سونو دادی تا حالا
درد شونه علائم خارج رحم هس

نه چ ربطی داره🥲حتما عصبی شدی یا کار سنگین انجام دادی اصلا ربطی ب بارداری نداره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هشتم بارداری
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی