۵ پاسخ

طبیعی هست مال منم درد میکنع

طبیعیییه

اره طبیعیه

من هنوز هم درد سینه و سنگینی دارم اما اوایلش بیشتر بود رفته رفته بهتر میشه

کاملا طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط