دوستان کمردرد دارم یکم طبیعیه

۸ پاسخ

بیشتر هم امکانش است که بشه
استراحت کنی کار سخت انجام ندی زیاد سرپا نباشی کمر درد کمتر میشی ولی انجام بدی مثل من همیشه برا بلند شدن از جات باید از در دیوار محکم بگیری تا اروم اروم چند قدم بزاری کمرصاف بش و دردش کمتر بش
که انشالله پیش نیاد بهت گفتم که بدونی طبیعی

سلام عزیزم خوبی نگران نباش منم بیشتروقتاکمردرددارم درازبکش به پهلو و استراحت کن خوب میشه انشاالله 🤲🏻🌺🌺🌺

اره گلم

منم دارم

اره عزیزم منم دارم طبیعیه تا آخر بارداری

اره گلم

اره اگه شديد نيس

قابل تحمل باشه اره

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا❤️ مامان فسقلیا❤️ ۴ ماهگی
مامان تودلیم🩷🎀 مامان تودلیم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان جانان مامان جانان ۱۰ ماهگی
مامان ماهورا🐣 مامان ماهورا🐣 ۴ ماهگی