۴ پاسخ

نوش جون کوچولوهاتون دختر من اصلا دوست نداشت نخورد

من پسرمو برده بودم واسه چک روتین اس دکترش گفت پنج ماهش پر شد میتونی سرلاک برنج بدی چون عین فرنی هستش

از شش ماهگی شروع کردم

من از شش ماهگی شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان آریاجوجوممد🐣 مامان آریاجوجوممد🐣 ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۶ ماهگی
مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱۷ ماهگی
مامان ویهان قشنگم مامان ویهان قشنگم ۱۴ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی