۳ ماهگی چیجوریه؟

۴ پاسخ

اوایلش خوبه
تف میریزه همش دست میخوره میخنده قهقهه میزنه
ی مدت ک بگذره کم خوراک میشه غر میزنه بد شیر میخوره حساس میشه ب بودنت باید همش کنارش باشی

خیلی خوبه من پسرم ۳ ماهگی عالی بود

ولی ولی ولی امان از ۴ ماهگی و ۶ ماهگی خیلی سخت بود به انداره ۴۰ روز اول سخت وطاقت فرسا بود یعنی افتضاح بود.
۶ ماهگی که نگم برات
ولی خوب هر بچه یجوری دیگه من پسرم دندون در آورد خیلی اذیتم کلا ۶ ماهگی و ۴ ماهگی ام شنیدم جهش رشد دارن بچه ها یه کم اذیت میکنن
پسرم تو ۴ ماهگی بعداز واکسن تا دو هفته به زور شیر می‌خورد شبا تا صبح گریه میکرد
۳ ماهگی خیلی خوب بود ولی
۵ ماهگی ام خوب بود بد نبود ولی چون داشت دندون در میورد سر دندون اذیت شد

از چه لحاظ؟؟؟

عادیه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان Nilla👧🏻💗 مامان Nilla👧🏻💗 ۱۵ ماهگی
مامان راحیل مامان راحیل ۱۵ ماهگی
مامان الین مامان الین ۵ ماهگی
مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان اَبرا مامان اَبرا ۳ ماهگی
مامان اَبرا مامان اَبرا ۳ ماهگی