سلام‌قند بره بالا چیکار کنم پایین بیاد

۲ پاسخ

من از خانومای گهواره شنیدم دقیق مطمئن نیستم صبح ها ناشتا 8 تا بادوم درختی بخور گوگل ام درموردش سرچ کنی میاره

خوراکی های شیرین نخور از ۶عصر به بعد میوه نخور برنج ماکارانی نون کمتر بخور سعی کن خود شکر حذف کنی بیشتر تاثیر دارع

سوال های مرتبط

مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری