من بابام فشارش چند روز میرفت بالا
سرکه سیب یکم میخورد سریع میومد پایین.ولی نمیدونم بارداری هم میشه خورد یا نه
بیشتر از اینکه چی بخوری چی نخوری مهمه برای فشار بالا من مامانم بارداری آخرش فشارش بالا رفت از روی تجربه اون بهت میگم.. ترشی نخور ماست و دوغ کم نمک بخور خیار سبز بدون نمک بخور سیر توی غذا هات استفاده کن ولی کم چون گرمیه..پفک و چیپس و لواشک نخور بجاش آلو و زردالو خشک بخور نمک غذاهات رو کم کن یادمه بهش گفته بود روزانه یک قاشق چایخوری نمک برای کل وعده هات کافیه.. استرست رو کم کن
ابغوره بدون نمک و یا غوره بدون نمک بخور ماست و سیر سعی کن زیر زبونت بشتر بخوری جذبش بالا میشه
آبغوره خونگی بدون نمک هم میاره پایین و استرس نداشته باش خود استرس فشار و میبره بالا
خیار بدون نمک بخور
آبغوره بخور
خیار بدون نمک
آب فراوان بخور تند تند برو جیش کن
ابغوره یک در یکه
خیار بخور
چنده؟
ماست وسیر فشارو میا ره پایین
خیار بدون نمک میخورن فک کنم
آبلیمو ، ترجیحا تازه
دوغ
گریپ فروت بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.