۱۰ پاسخ

منم اوايل فشارم بالا بود دکترم قرص متیل دوپا داده بود خودمم گوجه و خیار و ماست مصرف میکردم

نمک نخور اصلا

بچها همین الان از پیش دکترم میام تا ۱۴ روز بگیر فشارتو اگه بالا بود مثل امروز برات دارو مینویسم

تا بری خیار بی نمک ماست رو دوغ کن بدون نمک سریع میاره پایین

فشار بالا خیلی خطرناکه
زود برو دکتر

سلام.حتمابه پزشک مراجعه کنید.که کنترل بشه چون اگه کنترل نشه خیلی عوارض براجنین داره،ودچارمسمومیت بارداری نشین

فشار بالای ۱۳ باید بری بیمارستان خطریه

برو زایشگاه بالاست
چک کنن مسمومیت بارداری نباشه و با سرم بیارن پایین

دکتر گفت فشار باید بری دکتر سرسری نگیری

بايد بری دکتر ولی آبلیمو خوبه و عناب

سوال های مرتبط

مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 مامان نــِـلا👼🏻🌸🍼🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری