سلام وقت بخیر فشارم 8 پایین چی باید بخورم چیکار کنم

۶ پاسخ

سلام.مراجعه به پزشک متخصص حتما

کامپوت بخور با جیگر

منم فشارم همینه.چوب شور میخورم.تهوع هم کم میشه

منم همینجوری بودم هروقت اول صبح میرم فشارم میگیرم ۸ یا ۷ میشه ولی یکم که میگذره درست میشه

آب قند، خرما، سعی کن خیلی تکون نخوری که خدایی نکرده سرگیجه نگیری، شکلات ابنباتی(ضرر داره ولی مجبوریم)
در نهایت سرم

شکلات یا هر چیز شیرین

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری