خانومای اینجا چجور میگین ۵ خوبه
والا من هروقت قبل بارداری رفتم دکتر اگ ۶ ب پایین باشه سرم میزنه دکتر میگه فشارت پایینه
پ فشار پایین دیگه میخواد ۲ یا ۳ باشه؟؟؟
فبلا ک بالا بود 🥲
والا من چند روز پیش فشارم ۹ روی ۶ بود دکتر خوبه😑 نمیدونم چجوریه والا چون قبلا میگفتن مینیمم نباید خیلی پایین باشه
عزیزم من ۹ونیمم زنده ام نگران نباش🤣🤣🤭
فشارت ک پایین نیس نرماله چی میگی
برا من پریروز نه روچهار بود رفتم سرم زدم حالم خیلی بد بود الان نه رو پنج 🤕
ومنی که فشاره همیشهههههه ۱۱روی ۶هس🤣
خوبه که
من همش ۸رو ۵ یا
۹ رو ۵ هستش
من سر بارداری اولم فشارم رو ۸ یا ۹ بود
نترس نمیمیری😂😂😂
عزیزم ملت فشارشون رو هشته ب مردن فک نمیکنن چی میگی
آب قند و ی کم نمک بریز. روش حالت سرم طوری میشه بخور
۱۱ رو ۵ خوبه دیگهههههه
واااا
برو یکم نمک بخور
نه بابا من تا یکی دو هفته پیش همش ۱۰ رو ۷ بود
۵ پایینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.