خانما فشارم ۱۱ رو ۵ پنج خیلی پایین نیست ی وقت نمیرم؟
چی بخورم

۱۶ پاسخ

خانومای اینجا چجور میگین ۵ خوبه
والا من هروقت قبل بارداری رفتم دکتر اگ ۶ ب پایین باشه سرم میزنه دکتر میگه فشارت پایینه

پ فشار پایین دیگه میخواد ۲ یا ۳ باشه؟؟؟

فبلا ک بالا بود 🥲

والا من چند روز پیش فشارم ۹ روی ۶ بود دکتر خوبه😑 نمیدونم چجوریه والا چون قبلا میگفتن مینیمم نباید خیلی پایین باشه

عزیزم من ۹ونیمم زنده ام نگران نباش🤣🤣🤭

فشارت ک پایین نیس نرماله چی میگی

برا من پریروز نه رو‌چهار بود رفتم سرم زدم حالم خیلی بد بود الان نه رو پنج 🤕

ومنی که فشاره همیشهههههه ۱۱روی ۶هس🤣

خوبه که

من همش ۸رو ۵ یا
۹ رو ۵ هستش

من سر بارداری اولم فشارم رو ۸ یا ۹ بود
نترس نمیمیری😂😂😂

عزیزم ملت فشارشون رو هشته ب مردن فک نمیکنن چی میگی

آب قند و ی کم نمک بریز. روش حالت سرم طوری میشه بخور

۱۱ رو ۵ خوبه دیگهههههه
واااا

برو یکم نمک بخور

نه بابا من تا یکی دو هفته پیش همش ۱۰ رو ۷ بود

۵ پایینه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کِــژوان❤👼🏻 مامان کِــژوان❤👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری