فشارم پایین چی خوبه بخورم یکم بره بالا

۸ پاسخ

مال منم خیلی پایین هست دیروز سرم داشت میترکید سر گیجه داشتم خیار شور خیلی خوبه

روزانه سه تا دونه عناب بخور
تنظیم میکنه

وای من فشارم ازاول همیشه پایینه...نمک زودبالامیاره

گوجه رو نمک بزن سریع بالا میاد

فشارت چنده؟

خیارشور یا خیار نمک بزن بخور

یکم نمک بخور یا یک چیز شیرین
فشارت اگه همیشه بالا و پایین میشه که باید به دکتر حتما بگی

يه چيز شور بخور عزيزم

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا یاشار_آرشام مامان آقا یاشار_آرشام ۴ ماهگی