فشارم رو ۱۱ بود اما سردردم چی بخورم اروم شم؟

۳ پاسخ

ب دکترت بگو اگ سردرد ببشتر وقتا باهاته
من ب دکترم گفتم واسم امپول ویتامین دی نوشت ماهی یدونه بزنم
با اینکه ویتامین دی پایین نبود ولی گف ضعف داری

احتمالا بدنت ضعیف شده یه چیز مقوی بخور یا اینکه استراحتت کمه یکم بخواب

شاید گشنته
یا فشارت افتاده ی چی شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی