۴ پاسخ

من صبح از شدت درددددددد شدید ازخاب بیدارشدم ینی ازدرد زاییدن بدتر بود

فاموتیدین بخور من تا روزی سه تامیخورم

منم اینجوری بودم دکتر یه شربت داد خیلی خوب بود

اره بخور عزیزم مشکلی نداره روزی یدونه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری