بچها معدم خیلی دردمیکنه میتونم قرص فاموتیدین بخورم؟

۶ پاسخ

مگه میششششه نخورد؟؟؟!!
معده هامون ترکیده س

بله عزیزم، مشکلی نداره

من از اول دکترم داده روزی دوتا میخورم اینجوری که معلومه تا آخر باید بخورم

منم تو بارداری خیلی معده درد داشتم دکتر گفت اصلا دارو نخور ضرر داره ولی شوهرم گفت بخور هیچی نمیشه خوردم خدارو شکر هیچی نشد دخترم الان ده سالشه...بعد به دکتر تو بارداری بعدیم گفتم گفت اینکه میگیم نخورید دارو هیچ اثبات نشده ضرررش برای پیشگیری از اتفاقات نادر هست

اره من نخورم ینی نابودم فاموتیدین40 میخورم

فاموتیدین ۲۰ من میخورم
یا ۴۰ و نصف بخور

سوال های مرتبط