من شبا بعد شام فاموتیدین ۲۰میخورم صبحناشتا پنتو پرازول ۲۰
بله میشه
فاموتیدین ۲۰ بخور عزیزم
اره بخور عالیه اب رو اتیشه
فاموتیدین برای سوزش و اسیده
شما نولپازا۴۰بخورید مجازه
منم اومدم خونه مامانم قرصم مونده خونه چن روز بود خوب شده بود الان دوباره شروع کرد منم قرص ندارم
اره بخور دایمیتیکون هم خوبه
دکتر به من پنتوپرازول داد ناشتا
آره فاموتیدین ۴۰ بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.