آره می تونی بخوری
برا من دکتر نوشته گفت مشکلی نداره
اره من اول تا آخربارداریم میخوردم
اره ولی زیادش یوبوست میاره
اره بخور من میخوردم
آره میتونی به من دکتر داد، صبحا پنتاپرازول میخورم شبا فاموتیدین
نه 20بخور
آره بابا .من دو تا در روز میخورم
میگن تو بارداری بهتره ۲۰بخورید اگه نداری نصف کن من همیشه نصف ۴۰میخورم
منم خوردم تو بارداری مجازه عزیزم
من درد ک دارم نصفش میخورم
اره مجازه
من روزی دوتامیخورم باعرق نعناع
بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.