۱۳ پاسخ

آره می تونی بخوری
برا من دکتر نوشته گفت مشکلی نداره

اره من اول تا آخربارداریم میخوردم

اره ولی زیادش یوبوست میاره

اره بخور من می‌خوردم

آره میتونی به من دکتر داد، صبحا پنتاپرازول میخورم شبا فاموتیدین

نه 20بخور

آره بابا .من دو تا در روز میخورم

میگن تو بارداری بهتره ۲۰بخورید اگه نداری نصف کن من همیشه نصف ۴۰میخورم

منم خوردم تو بارداری مجازه عزیزم

من درد ک دارم نصفش میخورم

اره مجازه

من روزی دوتامیخورم باعرق نعناع

بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری