اسید معدم زده توی مری م - فاموتیدین ۲۰ یا ۴۰ بخورم؟

۷ پاسخ

غذا کم کم بخور سعی کن معده ات رو پر نکنی اب هم بعدش نخور بلافاصله هم دراز نکش من اوایل اینطور بودم

بخور۲۰

٤٠ مصرف کن بهتره

اون برای درد معده س صبح ناشتا یه لانزو ۳۰ بخور من خیلی ساله رفلاکس دارم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر لانزو ۳۰داد گفت تو بارداری خوبه

من دکتر بهم داره روزی یه 40میخورم

ناشتا لانزو بخور

۴۰. بهتره

سوال های مرتبط