دکتر برای من پنتومید 2۰ روزی یکی ناشتا نوشته
سلام عزیزم.من هنوز ک هنوزه این مشکلو دارمقرص فاموتیدین خوبه اما من از وقتی پنتوپرازول ۴۰دکتر برام تجویز کرد واقعا نجات پیدا کردم.داغون بودم
اره میشه بخوری من از اول حاملگی دارم میخورم.
اگه دیدی ادامه داره قرص پنتومید۴۰ بگیر صبح ناشتا بخور
طبق گفته دکتر من فاموتیدین مجاز تر تا شربت
اونم فقط خیلی شدیده
من اینجوری بود با فاموتیدین خوب نشدم رفتم دکتر نولپازا۴۰ و شربت المینیوم داد خوب شدم
اونم بخوری خوب نمیکنه
والا من معده درد زیاد میشم، بعضی وقتا چنان شدیده دوتا فاموتیدین میندازم....فاموتیدین ۲۰ باشه بهتره ولی ۴۰ هم اشکال نداره بنداز....شربت آلومینیوم بخر بخور معجزه میکنه، من دکترمداده بعد شاممیخورم اصن دیگه درد نمیگیره
دکتر برای نفخ معده برای من فاموتیدین ۴۰ داد
عزیزم فاموتیزین مجتزه میتونی بخوری
همین معده درد باعث شد من دیشب انقباض داشته باشم به گریه افتاده بودم😢
شربت نداری اونی ک مال اسید معده اس دوقاشق بخور
شربت معده بخربدون سایمیتیکون باشه تا بخوری آروم میشی من دوماهه هرروز میخورم دکترم گفت مشکلی نداره
من اینطور بودم دکتر برام لنزوپرازول نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.