دخترم سرماخوردخ و دارومیدم ولی این جبغا ذلیلش چبه

۳ پاسخ

ایبوپروفن بدع

لجبازی بچه ها کلا تو دوران سرما خوردگی و مریضی خیلی زیاد میشه عزیزم ایشالا زود خوب بشه بهش استامینوفن بده اگه بدن درد داره اروم میشه

بدنش درد میکنه بچه کلا مریض میشه بی طاقت میشه زیاد غر میزنه و بغل میخواد

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۵ ماهگی
مامان پشمک💙👶🩵 مامان پشمک💙👶🩵 ۱۴ ماهگی
مامان ... مامان ... هفته هشتم بارداری